مشتركان گاز طبيعي در كردستان بيمه مي‌شوند
نوشته شده توسط : سوران زندی

معاون بهره‌برداري شركت گاز استان كردستان:
مشتركان گاز طبيعي در كردستان بيمه مي‌شوند

خبرگزاري کرد نیوز: معاون بهره‌برداري شركت گاز استان كردستان با اشاره به طرح بيمه مشتركان گاز طبيعي، گفت: تمام مشتركان گاز طبيعي در سطح شهرها و روستاهاي استان كردستان زيرپوشش بيمه قرار مي‌گيرند.

قدرت‌الله فعله‌گري امروز در گفت‌وگو با خبرنگارکرد نیوز در سنندج با اشاره به اينكه اين طرح از اواخر سال 88 با همكاري بيمه ايران و شركت ملي گاز آغاز شده است، اظهار داشت: در قالب طرح بيمه، تمام مشتركان گاز طبيعي، زيرپوشش بيمه فوت، نقص عضو و خسارت‌هاي ناشي از حوادث گاز طبيعي قرار مي‌گيرند.
وي افزود: اين موضوع براي مشتركان گاز طبيعي در روستاها با پرداخت 500 ريال و در شهرها يك هزار ريال براي هر دوره انجام شده و مبلغ بيمه مشتركان در قبوض گاز هر ماه در جدولي به همين نام درج مي‌شود.
معاون بهره‌برداري شركت گاز استان كردستان تصريح كرد: بر اساس قرارداد فيمابين شركت بيمه ايران و شركت ملي گاز ايران، شركت بيمه متعهد شده است در قبال حوادث ناشي از گاز طبيعي مبالغ مشخصي را پرداخت نمايد.
فعله‌گري يادآور شد: بيمه بايد براي فوت يا نقص عضو هر فرد تا سقف 86 ميليون و 500 هزار ريال، تأمين هزينه‌هاي پزشكي و درماني تا سقف 156 ميليون ريال و خسارت‌هاي مالي از قبيل تخريب واحد مسكوني و غيره تا سقف 105 ميليون ريال به مشتركان پرداخت كند.
وي اظهار داشت: بيمه مشتركان گاز طبيعي در حال حاضر در بخش مسكوني اجرا ميشود و در حال تعميم اين طرح به ساير بخش‌هاي صنعتي، تجاري و غيره هستيم.
معاون بهره‌برداري شركت گاز استان كردستان در ادامه به تشريح حوادث رخ داده در سال گذشته و ميزان خسارت پرداختي به مشتركان توسط بيمه ايران، گفت: سال گذشته در مجموع يك ميليارد و 615 ميليون ريال به عنوان خسارت ناشي از گاز طبيعي از طريق بيمه ايران به مشتركان در سطح استان پرداخت شد.
فعله‌گري در پايان تعداد حوادث نهايي ثبت شده بر اثر گاز طبيعي در استان كردستان در سال گذشته را 30 مورد و تعداد حوادث روي داده در دست بررسي را 13 مورد ذكر كرد.
در حال حاضر 258 هزار و 454 مشترك در قالب 408 روستا و 22 شهر استان كردستان از نعمت گاز طبيعي برخوردارند.




:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: